خانه کودک فریار

بدون عنوان

1393/12/9 14:59
نویسنده : مریم
136 بازدید
اشتراک گذاری

معرفی خانه کودک فَریار

این مجموعه متشکل از روانشناسان و مربیان مجرب و آموزش دیده است که تجارب سالیانه خود را به اشتراک گذاشته اند تا بتوانند خدمات ارزنده ای را در اختیار خانواده ها و فرزندانشان قرار دهند.

اهداف موسسه:

به منظور آموزش روشهای نوین تربیتی و ارتقاء الگوهای قدیمی، بهبود روابط والد - کودک، افزایش توانایی های بالقوه کودکان که همگی سرنوشت ساز می باشند از جمله اهدافی هستند که پایه و اساس فعالیتهای این مجموعه را تشکیل میدهند. در حقیقت هدف خانه کودک فَریار پرورش کودکی سالم با برداشت از نهایت تواناییهایش در خانه ای آرام است.

فعالیتها :

1-اجرای تست

که شامل تستهای ارزیابی شخصیت،هوش و استعدادیابی میباشد و میتواند نقش تعیین کننده ای در پیدا کردن مسیر هدایت کودک و نیازهای او داشته باشد.

2- مشاوره و ارزیابی کودک

3- بسته ی آموزشی صبح ویژه ی کودکان 3 تا 6 سال

تمام مهارتهای نوشته شده با بازی انجام میگیرد و در واقع نقطه ی قوت آن بازی است . بخش شناخت موسیقی و نمایش خلاق نیز به این جدول اضافه شده است.

4-کارگاه مهارتهای پدری و مادری:

این کارگاه هفته ای یک بار روزهای دوشنبه برای والدینی که کودکشان را در بسته ی آموزشی صبح ثبت نام کرده اند اجرا میشود، در واقع تعهد والدین هنگام ثبت نام کودک در مجموعه شرکت در این کارگاه میباشد. چرا که بدون همکاری والدین در امر تربیت و آموزش مسیر پرورشی مان رو به رشد نخواهد بود.

5- کارگاه مادر و کودک : ویژه ی کودکان زیر 2 سال

پرورش مهارتهای کودکان این سن و بازی همراه با مادر. روزهای دوشنبه توسط کارشناس مجموعه ساعت 12 تا 1 اجرا میشود.

6- دوره ی هوش زندگی

مخصوص کودکان 6تا 8 سال و 8 تا 10 سال.

7-خدمات مشاوره:

ویژه ی کودک- ویژه ی خانواده- زوج درمانی

8- کارگاه اینیاگرام

شخصیت افراد یکی از مهمترین عوامل ایجاد یک ارتباط مؤثر است.ابزارهای متفاوتی برای شناسایی شخصیت ها وجود دارد. یکی از معتبرترین و کاربردی ترین این ابزارها اینیاگرام میباشد.از طریق شناخت شخصیت افراد میتوان ارتباط مؤثری با آنها برقرار کرد و همواره موفق بود.

9-برگزاری دوره های چرتکه زیر نظر موسسه نوآوران راه ابریشم

10- دوره ی ورزشی TRX

پسندها (1)

نظرات (0)